عذر مرا پذیرا باشید :(

خرید بک لینک

چقدر یه حسِ پوچ و مزخرفی دارم!


پ.ن: کامنت هایی با مضمون "چی شده؟" یا تو این مایه ها رو جواب نمیدم.


عذر مرا پذیرا باشید :(...

ما را در سایت عذر مرا پذیرا باشید :( دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 232 تاريخ: پنجشنبه 28 بهمن 1395 ساعت: 11:43

ما از خوبیامون دم زدیم وگرنه، منم به خیلیا کم بدی نکردم!اما بذار بد و بیراها رو حواله ام کنن! بلکه خالی شن و منو حلالم کنن!"یاس"اصن من بداخلاق! من بدون ثبات شخصیت! من تصور خراب کن! من سنگ دل!آدم وقتی از این پست ها میذاره غالبا چند تا از دنبال کننده هاش کم میشه! اصلا برام مهم نیست ها! فقط میخوام بگم تو دنیای واقعی وقتی اون روی سکه و حال بد آدم ها رو میبینید هم میتونین با یه کیلیک بذارید و برید؟ و کنکور:عکس به دلیل 6 بار کپی شدن برداشته شد :///(همه نمره هام بالا 18 بودن کلا اگه مشتاقین بدونین:/)این نمره های پارسال کسیه که نمره های امسالش این ریختی بوده! | کلیک | کلیک | عذر مرا پذیرا باشید :(...

ما را در سایت عذر مرا پذیرا باشید :( دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 249 تاريخ: پنجشنبه 28 بهمن 1395 ساعت: 11:43


ما پرتقال آبدار داریم! خشک هم نیستن! بیخود بد نگید از پرتقالا!

همین الان هم نوش جانشون کردم!

عذر مرا پذیرا باشید :(...

ما را در سایت عذر مرا پذیرا باشید :( دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 189 تاريخ: پنجشنبه 28 بهمن 1395 ساعت: 11:43

تک همسری، چند همسری، چه از ناحیه مرد و چه از ناحیه زن، همجنس همسری و کلا انواع و اقسام ازدواج ها با توجه زمان، مکان، عرف، وضعیت ذهنی و روانی فرد (افراد) و مدل های گزینش همسر، آنچه که افراد از ازدواج طلب میکنند بسیار متفاوت و همه قابل احترام و بررسی است. اینکه سیستم فعلی جامعه ما چند همسری را برای مردان تحت شرایط خاص ممکن دانسته برگرفته از دین است و متاسفانه به بخشی از زنان در جامعه ما در ارتباط با این موضوع ظلم میشود.باید در نظر داشت که چند همسری مردان در اسلام زمانی تایید شد که پیغمبر، که درود بر او باد، با موج عظیمی از ستمگری جامعه عرب بر علیه زنان رو به رو بود. در آن جامعه تقریبا 13 نوع ازدواج عرف بود (کلا وضعیت زنان بسیار نابسامان بوده است و توضیح آن از این مقال خارج است. رجوع شود به کتبی همچون صحیح بخاری، تاریخ ابن اثیر، لسان العرب و ... . ضمنا کتب معرفی شده هیچکدام چاپ جمهوری اسلامی نیست!!!). پیغمبر با توجه به آیات قران و شرایط جامعه عرب تقریبا 11 نوع را باطل و دو نوع (دائم و متعه) را امضا (تایید) کرد. حقیقتا رسیدگی به امور زنان در نبود NGO ها، بهزیستی، خیریه ها، کمک رسان های م عذر مرا پذیرا باشید :(...

ما را در سایت عذر مرا پذیرا باشید :( دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 233 تاريخ: پنجشنبه 28 بهمن 1395 ساعت: 11:43

برای نمایش مطلب باید رمز عبور را وارد کنید
عذر مرا پذیرا باشید :(...

ما را در سایت عذر مرا پذیرا باشید :( دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 190 تاريخ: پنجشنبه 28 بهمن 1395 ساعت: 11:43

15:18 + دارم میرم پشت بوم بارونو ببینم15:19 - منم میام15:20 + بیا:)15:22 - الان رو پشت بوممونم15:32 + گریه نکنی حالا15:32 - دیر گفتی15:35 + دعا زیر بارون بیشتر میگیره آیا؟15:35 - میگن15:35 + کاش بگیره15:36 - چه دعایی کردی؟15:36 + بماند:)15:38 - نمیگی بهم؟ میدونی دارم لبه پشت بوم راه میرم؟15:39 + برای چی دیوانه بیا پایین جان من15:39 - بذا یه دورم تموم بشه15:40 + یا خدا خدا رحم کنه15:40 - حالم بهتر شد متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد. عذر مرا پذیرا باشید :(...

ما را در سایت عذر مرا پذیرا باشید :( دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 201 تاريخ: پنجشنبه 28 بهمن 1395 ساعت: 11:43

واران گفت پست بذار :) دیگه گفتم روشو زمین نندازم:))نظرات پست 185 رو هم تایید کردم :)وسط نویس: کمترین کاری که باید توی وبلاگ نویسی رعایت کنید اینه که لااقل دو دور پستاتون رو بخونید که غلط املایی و تایپی نداشته باشه!دستای هممون یخ زده بود و من داشتم به این فکر میکردم چطوری تو این سرما با دستای سِر شده داره سیمای گیتارو تکون میده؟...قسمتی که میخونه:ز روی مهت جانا پرده بر گشادر آسمان مه را منفعل نما، منفعل نمابه ماه رویت سوگند که دل به مهرت پایبند به طره ات جان پیوندقسم به زند و پازندبه جانم آتش افکند خراب رویت یک چند[آتش دل-جلال الدین تاج اصفهانی] متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد. توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشد با این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد. param name="AutoStart" value="False"> عذر مرا پذیرا باشید :(...

ما را در سایت عذر مرا پذیرا باشید :( دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 246 تاريخ: پنجشنبه 28 بهمن 1395 ساعت: 11:43

عذر مرا پذیرا باشید :(...

ما را در سایت عذر مرا پذیرا باشید :( دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 184 تاريخ: پنجشنبه 28 بهمن 1395 ساعت: 11:43

بهم گفت: گفتن دردای اینطوری حال آدم رو خوب نمیکنه هیچ وقت. فقط بدترش میکنه. راس میگی. بذار درد بیاد. ازش فرار نکن. آدم باید مثل لیوان آبی که میخوره خیلی راحت نوش جانش کنه. چاره دیگه ای تو زندگی نیست. بعضی روزها دردها تنها چیزی هستن که تو زندگی برامون مونده... همیشه که همه چیز نارنجی و پرتقالی نیست:) گاهی وقتها باید وسط اون همه سیاهی یه پرتقال دیوونه خودش رو دوباره پیدا کنه:)پ.ن: دوست داشتم 29 اسفند بهتون عید رو تبریک بگم ولی خب نمیتونم. پس از الان عیدتون پیشاپیش مبارک :) پست بعدی: 15 تیر 96 :) عذر مرا پذیرا باشید :(...

ما را در سایت عذر مرا پذیرا باشید :( دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 196 تاريخ: پنجشنبه 28 بهمن 1395 ساعت: 11:43

منفی هفت: از یک منبع کمی تا قسمتی نامعتبر (:|) براتون میزان ماندگاری احساسات آدمی رو بازنشر میکنم!واحد عدد ها ساعت هستند.غم: 120 / نفرت: 60 / شادی: 36 / درماندگی: 24 / امید یا نا امیدی: 24 / خشنودی: 24 / اضطراب: 24 / حسادت: 15 / آرامش: 8 / اشتیاق: 6 / قدردانی: 5 / گناه: 3 / استرس: 3 / غرور: 2.5 / گیجی: 2.5 / عصبانیت: 2 / تعجب: 2 / تحریک: 1 / ترحم: 1 / تحقیر: 0.8 / ترس: 0.6 / شرم: 0.5 / انزجار:0.5اینا مهم نیست حالا! مهم اینه که: خوردن چیزهایی که دارای مواد نگهدارنده زیاد هستند توصیه نمیشود! مثلِ غم!منفی شش: وبلاگ هایی که دنبال میکردم رو وارد اینوریدرـَم کردم. اینطوری خیلی راحت تر میخونمتون! :) | جهت کسب اطلاعات بیشتر به روزنامه های کثیرالنتشار مراجعه فرمایید! هااااع؟ نه هیچی اشتباه شد. |منفی پنج: در این پست صحبت از زندگی نباتی شد. که خب دوستان جواب های قابل توجهی دادند که به علت حفظ حریم پاسخ گویان از ذکر نام آنها معذوریم و توجه شما رو به دانه معنی جلب میکنیم. :))برخی از تعاریف دوستان از زندگی نباتی:1- همین که داری زندگی نباتیه. فقط چایی نباتم باید باشه کنار دستت که قشنگ نبا عذر مرا پذیرا باشید :(...

ما را در سایت عذر مرا پذیرا باشید :( دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 163 تاريخ: پنجشنبه 21 بهمن 1395 ساعت: 3:23

صفحه بندی